close

這部片實在太好看了

一部愛情故事,包括:即將結婚的關係,一見鍾情,暗戀一個陌生人他卻.....,在愛情中付出卻被利用....等。

誰能馬上查覺正在約會的另外一半是不是心不在焉?知道了又如何,是不是應該切斷彼此關係呢?!

真相永遠挖角不完,人性就是如此,一邊等著約會另一邊等著偷吃又或是另一邊心有所屬不敢說出口,或是只是配角罷了,但又不知情。

誰占上風誰就是贏家。(自認為

回到愛情的最初,每個人都該知道愛的沒條件,這份愛才可以持久。

 心甘情願付出自己的心,沒有任何勉強或施捨,甚至填補。

 
 ◎ 喬許哈納特 Josh Hartnett     ◎ 黛安克魯格 Diane Kruger   


Matthew Lillard             ◎ 羅絲布萊恩 Rose Byrne   

 

 

 

歌名:The Scientist --科學家

Come up to meet you, tell you I'm sorry
來到這裡見你, 告訴你我很遺憾
You don't know how lovely you are
妳並不知道自己有多可愛

I had to find you
我必須找到你
Tell you I need you
告訴你我需要你
Tell you I set you apart
告訴你我使你離去

Tell me your secrets
告訴我你的秘密
And ask me you questions
然後問我你的疑問
Oh let's go back to the start
喔 讓我們回到最初的起點

Running in circles
繞圈子的奔跑
Coming in tales
形成一種寓言
Heads are a science apart
頭腦是一種科學般的分離

Nobody said it was easy
沒有人說這是簡單的
It's such a shame for us to part
關於我們分開這件事情是如此的慚愧
Nobody said it was easy
沒有人說這是簡單的
No one ever said it would be this hard
沒有人曾說過這將會是如此的艱難

Oh take me back to the start
喔~帶我回到最初的起點

I was just guessing
我只是在猜測
At numbers and figures
那數量與形狀
Pulling your puzzles apart
將你的拼圖弄散

Questions of science
科學的問題
Science and progress
科學與進化過程
Do not speak as loud as my heart
別說的和我的心聲一樣的大聲

Tell me you love me
告訴我你愛著我
Come back and haunt me
回來並且迷惑著我
Oh and I rush to the start
喔然後我將奔回最初的起點

Running in circles
繞著圈子奔跑
Chasing tails
追逐著尾巴
And coming back as we are
然後我們的再次回到原處

Nobody said it was easy
沒有人說這是簡單的
It's such a shame for us to part
關於我們分開這件事情是如此的慚愧
Nobody said it was easy
沒有人說這是簡單的
No one ever said it would be this hard
沒有人曾說過這將會是如此的艱難

I'm going back to the start
我將會回到最初的地方

  

Aqualung   Strange And Beautiful

I've been watching your world from afar,
我已經從遠處一直在看著你的世界

I've been trying to be where you are,
我已經一直在試著處在你所在之處

And I've been secretly falling apart,
而且,我已經悄悄地四分五裂

I'll see.我將明白

To me, you're strange and you're beautiful,
對我來說,你很陌生,而且你很美麗

You'd be so perfect with me but you just can't see,
和我在一起,你將會是如此完美,可是你就是不明白

You turn every head but you don't see me.
你轉頭看了每一個方向,可是你沒看見我

I'll put a spell on you,
我將在你身上施一個咒語

You'll fall asleep and I'll put a spell on you.
妳將會睡著,而且將施一個咒語在你身上

And when I wake you,
然後當我叫醒你

I'll be the first thing you see
我將會是你看見的第一件事物

And you'll realize that you love me.
那麼你將會明白你愛著我

Yeah...
Yeah...

Sometimes, the last thing you want comes in first,
有的時候,你最不想要的東西最早來臨
Sometimes, the first thing you want never comes,
有的時候,你最想要的東西,永遠不會來
And I know, the waiting is all you can do,
而我知道,等待是你唯一能做的
 

I'll put a spell on you,
You'll fall asleep,
I'll put a spell on you,
And when I wake you,
I'll be the first thing you see,
And you'll realise that you love me.

I'll put a spell on you,
You'll fall asleep 'cos I'll put a spell on you,
And when I wake you,
I'll be the first thing you see,
And you'll realise that you love me, yeah...

Yeah...Yeah...
Yeah...Yeah...

arrow
arrow
    全站熱搜

    someone 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()